MS Excel a SQL soubor

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Pátek Září 28 11:33:26 CEST 2007

Zdravim,

spousta utilit k Excelu je na http://www.sobolsoft.com/
Ja pouzivam "Excel PostgreSQL Import, Export & Convert"
a jsem spokojenej....

Sice to neni zadarmo, ale cena je prijatelna (okolo 20$).

Zatim nashle

>    omlouvám se za OT, ale fakt už nevím. Mám soubor ve formátu CSV (nebo
jiném co dovede Excel) a potřebovala bych jej vyexportovat jako SQL. Jenže
pokud to zkusím přes PHPMyAdmin tak se rozpadne kódování a jelikož je to
skoro 12500 řádků, není síla přepsat to ručně.

>    Já vím že se dá naimportovat i CSV soubor, dokonce jsem to tak udělala,
ale problém je v tom, že to je do modulu systému XOOPS a ten nehodlá
akceptovat cokoli jiného než SQL soubor navíc v přesně daném znění, jelikož
co je navíc neignoruje, ale skončí chybou (třeba IF NOT EXIST a podobně).
Pokud by šlo jen o mně, tak bych v tom problém neviděla, ale v okažiku kdy
ten modul bude chtít někdo jiný, nestává značný problém...

>    Prosím, dá se nějak přimět Excel k exportu do SQL souboru?

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz