Hodnota proudu telefonní smyčky

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Září 28 13:39:59 CEST 2007

Šerých Jakub napsal(a):

> Mel jsem za to, ze WDMko a DWDMko slouzi pouze jako fyzicka vrstva pro
> prenos SDH.

To ze jsem napsal, ze se stavi dalsi sit WDM mozna bylo trochu nestastne
receno.
Ano , v podstate je to tak jak pisete, da se rict, ze WDM systemy jsou
"kapacitni" nadstavbou nad SDH -  nicmene vlastni sit "xWDM"  je od
stavajiciho  SDH jako takoveho  ( myslen tim stavajici "stary" system
postaveny na SMA-1,4,16) oddelena, ma svuj vlastni dohledovy system, i
system zalohovani provozu. Obcas je nekde nejaka VC-1 stavajici SDH
pustena po CWDM vetsinou kvuli uspore vlaken, nebo je cast WDM vyzita
jako pater pro SDH ( mezinarodni provoz atd...)  Hlavne se ale kapacita
site vyuziva pro datovy provoz - jednotlive WDM muliplexery jsou
vetsinou ukoncene na datovych smerovacich , dslamech nebo na serverech
NIXu  atd...