MS Excel a SQL soubor

Pátek Září 28 09:08:43 CEST 2007

Hezké ránko,

    omlouvám se za OT, ale fakt už nevím. Mám soubor ve formátu CSV
(nebo jiném co dovede Excel) a potřebovala bych jej vyexportovat jako
SQL. Jenže pokud to zkusím přes PHPMyAdmin tak se rozpadne kódování a
jelikož je to skoro 12500 řádků, není síla přepsat to ručně.

    Já vím že se dá naimportovat i CSV soubor, dokonce jsem to tak
udělala, ale problém je v tom, že to je do modulu systému XOOPS a ten
nehodlá akceptovat cokoli jiného než SQL soubor navíc v přesně daném
znění, jelikož co je navíc neignoruje, ale skončí chybou (třeba IF NOT
EXIST a podobně). Pokud by šlo jen o mně, tak bych v tom problém
neviděla, ale v okažiku kdy ten modul bude chtít někdo jiný, nestává
značný problém...

    Prosím, dá se nějak přimět Excel k exportu do SQL souboru?

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186