Re: Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Září 27 19:57:19 CEST 2007

Ještě hlubší:-)

bylo to míněno tak, že když nastavíte správný výkon, bude se to vařit a nedojde k připálení, přestože na jiných vařičích by bylo nutno usilovně míchat. Velmi příjemné zejména na pudink, omáčky, husté polévky, ... Nejedná se ovšem o vlastnost indukčního ohřevu, ale důsledek dostatečně jemné regulace na stabilní výkon (což jsem u jiného typu varné desky neviděl) společně s dostatečně rovnoměrným rozložením výkonu.

Poznámka: Když jsem se onehdy někde v obchoďáku zajímal, zda je regulace regulace právě prezentované varné desky výkonová, nebo teplotní, prodavačka se se mnou začala hádat, že prý taková blbost k vaření není potřeba:-)

PH
  From: aze
  To je hluboké, ale opravdu hluboké nedorozumění:)))))
  Nic se nepřipálí na povrch desky, protože není žhavá. V hrnci se dá připálit cokoliv.

    From: J. Polivka

    Na indukcni desce jsem nikdy nevaril ale zarazi mne ze se nic nepripaluje.
    Jak udelate dobre spanelske ptacky ci dobrou omacku, kde potrebuju aby se to mirne pripalovalo a odskrabavat a odskrabavat.
    Jindra Polivka
       i kdyby se vařená poživatina normálně měla připálit po chvilce nepozornosti),