RE: Hodnota proudu telefonní smyčky

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Čtvrtek Září 27 17:12:23 CEST 2007

Zakladem je PCMka (v Evrope 32 kanalu v 125us ramcich). V kazdem ramci ma
kazdy ucastnik prave jeden Byte (jeden kanal) hovorovych dat. Ustredna ma
spojovaci pole slozene z casovych (T) a prostorovych (S) clanku. Zpravidla
jsou sestavene v ruznych skupinach (treba TST), takze kazdy kanal z jedne
PCMky muzete premistit na jiny kanal (T) jine PCMky (S).

Na zacatku ustredny smerem k Vam je ucastnicka sada (rika se tomu BORSCHT),
ktera zabezpecuje vse co je potreba (napajeni, vyzvaneni, testovani linky
atd.) smerem k ucastnikovi a analogova data prevadi na PCMku smerem do
ustredny a naopak PCMku na analog smerem k Vam. Kanal PCMky jde do
spojovaciho pole, kde je prepojen spravnym smerem a budto konci na BORTSCH
dalsiho ucastnika nebo odchazi prenosovymi systemy drive PDH, dnes spise SDH
po skle nekam jinam do jine ustredny.

Zejmena prenosovy system SDH je hodne namakana prenosova technologie a sit je
samozrejme postavena tak, aby data mohla pri havariich chodit "objizdkami".

Tak asi tak

Jakub Serych