Hodnota proudu telefonní smyčky

Čtvrtek Září 27 17:08:04 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    díky všem, to důležité číslo 20 - 30mA tu už padlo, takže jej v
pondělí rovnou vyzkouším tak to půjde. Dneska jsem to zkoušela při
30V/4mA a telefon hezky fungoval (tedy místní okruh a impulsní volba).

    Není to určené na ústřednu, jen tak koumám nad zkoušečkou telefonů,
protože tak nějak opravuju kde co je nutné... Jistě, dá se to postavit
za chviličku z třech propojovacích šňůr, odporu a zdroje, ale to tak
nějak není "tak docela elegantní" :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186