Mini ITX Intel

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Září 27 16:47:10 CEST 2007

Zdravim,
konecne som tu miniITX od Intelu D201GLY sprevadzkoval, s
"nepodporovanymi" Win2000, chodi velmi dobre (aspon co mozem za dva dni
posudit). Jednu vec vsak neviem rozchodit a to je monitoring teplot na
CPU vo Win. Moj oblubeny MBProbe senzory vobec nevidi, nieco zobrazi v
Aida32, ale len teplotu chipsetu a nejake tie napatia.
Pritom ta doska ma monitoring teplot, lebo v BIOSe sa tie udaje daju
najst. Manual doporucuje programy od Intelu, ale tie nechodia (na
strankach tych programov tato doska ani nie je zaradena medzi podporovane)
Vie niekto poradit (co najjednoduchsi) program, pripadne daju sa z
prostredia Win nejakym programom prehliadat udaje v BIOSe (to by tiez
riesilo situaciu)?
Dakujem.
         Peter Tesar.