Hodnota proudu telefonní smyčky

Čtvrtek Září 27 16:18:15 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    chci se zeptat jednu věc: Jaká je hodnota proudu smyčky v telefonní
lince? Myslím tím rozmezí, protože jsem dneska měřením zjistila, že 4mA
bohatě stačí. Ale raději bych to věděla přesněji. Nechci při testech
odvařit telefon. Zkoušela jsem hledat na webu, ale tahle hodnota tam
nikde není. Všude se píše jen o smyčkovém proudu a podobně. Co lze najít
jsou napětí linek a impedance smyčky. Nic víc však ne. A nebo neumím hledat.

    Předem moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186