Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Září 27 15:20:41 CEST 2007

nerobim si ziadne iluzie, ludia jedia vsetko, je to len vec psychologie.
Ked niekoho od malicka ucia ze mysi a potkany su delikatesa tak k tomu
pristupuje inak ako ked ho ucia ze su to hlodavce ktore roznasaju
virusove ochorenia...
Este som nestihol dat na web vsetky fotky, ale mam aj tie pandravy
priadky morusovej, pekne napichane na spajdli a pripravene na
konzumaciu. Takisto vysmazane skorpiony, stonozky, morske cervy a ine
lahodky :-) http://www.balu.sk/gallery/album36
b.