Re: Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Září 27 12:58:36 CEST 2007

Je to tak,
pred mnoha lety jsem delal dalsi zamestnani ( tehdy celkem tri :-))  ) pod
Vaclavskym namestim v Praze.
Pod vaclavakem je to provrtane chodbama, ze by jeden neveril.
Na vaclavaku je spousta luxusnich restauraci a bylo i za te doby co jsem tam
pracoval. Jejich zazemi v te dobe bylo strasne. Kuchyne a sklady pod zemi a
v chodbach stovky a tisice mysi. Kdyz je prisli deratizatori vyhubit, tak to
bylo jeste horsi. Ty mrtve nikdo neprisel sesbirat a smrdelo to tam hrozne.
Musim rict, ze potkana jsem tam nikdy nevidel. Co ale bylo horsi, tak to
byli svabi az cca 5 cm velci a i vice.
Kdysi se prodaval prostredek proti svabum a jmenoval se Actelic. Zkusil jsem
ho nastrikat do jedne jedine dirky ve zdi odkud jsem videl obcas vylezat
svaby. Vylezlo jich snad nekolik set ci vice a lezli na strop odkud jiz
oslabeni prseli jako dest. Museli jsme z te mistnosti utect.
Jak bylo kino a mozna je dodnes, Blanik, tak tam na rohu byla restaurace
Napoleon nebo U Napoleona, jiz nevim presne. Privezli jim maso, svickova
apod. Vytah dolu do kuchyne byl z Krakovske ulice. Nez to prebrali, tak na
tom mase byli svabi. Smetli je smetackem a hotovo. Kdo mel rad bananovou a
nebo oriskovou zmrzlinu u kina Blanik, tak to je to same.
Obcas je prisli vyplinovat ale ucinek nula !
Tisice se jich smetlo a dalsi uz zase lezli ze zdi.
Neverim, ze se toto podarilo nejak vyresit.
Ten podzemni prostor je tak veliky a kor dnes, kdy je to jiz zprivatizovane
a kazdy jedna jen za sebe, tak neverim, ze je to OK.
Jakmile se mi narodilo prvni decko, tak jsem teto, byt tehdy dobre placene
prace zanechal.
Jindra Polivka

Si fajnovy.

Niekolko navstev v mlyne, pekarni, cukrovare, mliekarni, bitunku, a ako
bombonik, vo vybranych restauracnych zariadeniach (vratane tych
velahviezdickovych) - no a prestanes jest uplne.

Teda, mozno v CH/F je to ine, pripustam.

wek