Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 27 13:06:33 CEST 2007

Ty kdyz uz se ozves tak to fakt stoji za to... :-)

Koneckoncu jak se zda tak ta bezlepkova dieta co uz 4 roky drzim neni
tak uplne spatna. 99% uzenin nesmim, nic v cem je mouka z psenice, zita,
jecmene a ovsa - tedy vetsinu veci kam muze spadnout nejakej mysak. Na
druhou stranu jsem vetsinu casu hlady. ;-) Coz uz tady wek vlastne
doporucoval. :-)

Radek Vicek