Re: Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Čtvrtek Září 27 12:10:04 CEST 2007

Ano, neni zadnym tajemstvim, ze vysoka cast populace, ktera napr. rada
konzumuje mekke uzeniny (parky) trpi tzv. HAMA, coz je reakce lidskeho
imunitniho systemu na "mysi" protein. V praxi to znamena, ze kdyz pres noc
jede ve vyrobne kutr, ze do nej spadne mlsny hlodavec... Tyka se to i
masnych konzerv, tvrdych salamu atd. atd.

HAMA lze vyborne zmerit imunochemickymi metodami, ale nekdy je lepsi
nevedet.

(parky nejim, nechutnaji mi, vzdy je mi po nich spatne...)

Hezky den,
Simon