Uplne OT:Hygiena, was Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 27 11:18:24 CEST 2007

Si fajnovy.

Niekolko navstev v mlyne, pekarni, cukrovare, mliekarni, bitunku, a ako
bombonik, vo vybranych restauracnych zariadeniach (vratane tych
velahviezdickovych) - no a prestanes jest uplne.

Teda, mozno v CH/F je to ine, pripustam.

wek