Silně OT :-) indukční vaření (bylo Spotřebiče MORA)

Jan Půhoný puhony@hw.cz
Čtvrtek Září 27 10:14:32 CEST 2007

Zdravim,

musim rici, ze ta sklokeramika vydrzi opravdu dost. Jsou na to specialni
pripravky, ktere opravdu celkem jednoduse nalesti desku i po 7-mi letech
(tak dlouho ji doma mame), ze je jako nova. Jednou jsem na ni dokonce
pustil tezky hrnec z cca 10cm vysky a vydrzela - ale to je asi spis nahoda.

S pozdravem Jan Půhoný