Kryti IP67?

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Září 27 06:41:08 CEST 2007

Na zarizeni - konkretne je to pridavna prevodovka - je udavan stupen kryti IP67.
Prevodovka se sice pripojuje k elektrickemu pohonu (ten ma vlastni stupen kryti
obecne jiny) ale elektricky s nim nijak nesouvisi a v prevodovce zadne
elektricke zarizeni neni. Ta prevodovka by (alespon nejaky cas) fungovala
i kdyby byla plna vody a do vlastniho elektopohonu se voda z prevodovky
nijak dostat nemuze.
Ma vubec smysl udavat u mechanickeho zarizeni stupen kryti?
Nebo se odolnost proti vode a pripadne vniknuti cizich teles
u mechanickych zarizeni oznacuje stejne jako u elektrickych?