Re: Silně OT :-) Spotřebiče MORA

Karel Dudasek karel.dudasek@vghur.army.cz
Čtvrtek Září 27 06:35:58 CEST 2007

On Wed, 26 Sep 2007, aze wrote:
> Domnívám se, že Mora už dnes není Mora co kdysi bývala, ale lepič štítků na
> OEM spotřebiče. Ostatně jako spousta jiných...značek.
Kupovali jsme sporak se sklokeramikou na jare.
Za registraci na internetu, poslou zarucak na 5 let.
Navic v navodu byla zminka o pridavne tepelne clone do trouby.
Na emailovy dotaz se mi ozval chlap, ktery vedel, co prodava.
Takze mi vysvetlil, ze pridavna clona snizi teplotu na vnejsi strane skla
trouby asi o 10 stupnu (ja jsem tam bez ni ted nameril cca 70, vevnitr
melo by 200). Navic tvrdil, ze zrucny clovek, je schopen si ji namontovat
i sam a nebranil se prodeji clony bez prijezdu technika.
Sice to pak nedopadlo (deti uz jsou odrostlejsi), ale potesilo to.

                              Karel Dudasek