[OT] bublina rozliseni

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Září 26 16:54:23 CEST 2007

Zdravim,
malinky offtopic v offtopicu, nevi nekdo jak vypnout bublinu
upozornujici ze rozliseni monitoru je prilis nizke? Pokuzivam windows
obcas ve virtualnim PC (vmware) a kdyz je mam zmensene tak mi tam ta
bublina stale vyskakuje a vadi. Nasel sem navody jak vypnout vsechny
bubliny, ale to nechci, protoze v tom vmw flashuju FW do prehravacu
(na coz v linuxu neni tool) a
potrebuju videt, jestli se pripojuje nebo ne a to je nejrychleji videt
prave jak vyskoci ta bublina.

JDrozd