Presna vyroba z mosadze/medi

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Středa Září 26 09:39:12 CEST 2007

ono to ze je to na cnc neznamena ze to bude presne
hodne velkou roli tam hraje stav stroje to je pochopitelne
ale dalsi veci je treba kvalita programu protoze spatny programator i
kdyz pouzije presne souradnice muze udelat velke chyby kvuli spatne
technologii

pro zajimavost napr. pruhyb dlouheho uzkeho nastroje
spatne korigovany nastroj
spatne upnuti
tupy nastroj, ohrati obrobku a nasledne schladnuti a smrsteni

na druhou stranu takovy vyrobek bych neprevzal paklize neodpovida
tolerancim
od toho tam jsou