Profibus.

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Úterý Září 25 20:28:13 CEST 2007

Ja nedavno rozchodil kartu od Hilscher, davaji k tomu SyCon konfiguracni
software ale jen osekanou verzi na 1 slave.... Nastesti se to da
konfigurovat vlastnim SW I kdyz ne plnohodnotne a dost jsem se zapotil.
Uvadim jen pro ilustraci, ze tyhle high cost systemy s utajovanym
popisem nemam moc rad ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Kotlaba
Sent: Tuesday, September 25, 2007 8:03 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Profibus.

Mam k pocitaci Interface Card for Profibus PC-Card Type II 5136-PFB-PCM
blizsi zde: http://www.woodhead.com/data/current2621/epfbpcm.pdf
a k tomu program SST Profibus Configuration v. 2.9.
Ted jsem se k tomu dostal a nejsem z toho moudry.
Kde bych mohl pochytit nejake rozumy?
Nema ta firma (Woodhead Industries, Inc.) u nas nejake zastoupeni?