obchodovanie s taiwanom

Dipl.-Ing. Michal Kováčik kovacik@toolsquare.com
Pondělí Září 24 13:47:25 CEST 2007

My mame zatial dve skusenosti s vychodnym trhom. V Cine sme si dali urobit formu a vyslisky plastovych krabiciek pre nas novy vyrobok. Vztah z ich strany bol velmi korektny a vzdy si stali za svojim slovom. Dokazali sa dopredu zaviazat kedy to bude hotove a za kolko penazi. Nakoniec slovo dodrzali naozaj prikladne, prisli nam vylisky za patinovu cenu co by stali u nas. Druha skusenost je, ze sme objednavali OLED displeje priamo od vyrobcu (vzorkove mnozstvo - 5ks) z Taiwanu. Maximalna ochota, displeje prisli za par dni, uplna spokojnost. Asi rok do zadu sme objednavali cele kotuce SMD suciastok z Azie, to bola nasa prva skusenost, preto sme sa trochu bali a prebiehalo to tak, ze mi sme zaplatili tretej strane a oni im nedali peniaze, pokial im oni nedodali suciastky. Tranzakcia prebehla uspesne a dostali sme PIC procesory za ceny o ktorych sa nam dovtedy ani len nesnivalo :))))
  ----- Original Message -----
  From: x12253@gmail.com
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Monday, September 24, 2007 10:58 AM
  Subject: obchodovanie s taiwanom

  Dobry den,

  Mam taku trochu OT otazku:

  Ake mate skusenosti s firmami z taiwanom?

  Ponukaju nam z jednej firmy zastupovanie.

  Uz nejake firmy zastupujeme ale nic od sikmych oci.

  Hlavne ma trochu odraduje to ze ta cast sveta je velka kopirka zapadnych znaciek, ci nebudu problemy ked sa zisti ze ich produkty su vlastne kopiami nejakeho ineho vyrobcu...

  X12