PC+IRQ+4x PCI Zvukovka

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 24 10:11:42 CEST 2007

1) Jsou to WIN98SE?

2) Není to omezení programu "volume control"? Zkuste třeba tohle
http://www.codesector.com/mixer.asp (to jsem teď v rychlosti
vygooglil).

3) Vidíte všechny ty zvukovky v Ovládacích panelech pod "zvuky a
zvuková zařízení"? Tam, co se nastavuje, který se má používat jako
výchozí. Taky můžete zkusit, jestli je vidí třeba Winamp (tam se nechá
vybrat, přes co má hrát).

P.K.