co s malou ccd b/w kamerkou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 23 21:45:23 CEST 2007

Ma to delat to, ze se dvema kmitajicimi/rotujicimi zrcatky bude vychylovat
laserovy paprsek z laserove diody do zaberu kamery a kamerou snimat jas a
polohu te laserove stopy v obrazu a podle znameho uhlu paprsku v tu dobu
zjistovat hloubku prostoru a tim 3D konturu prostoru.
A podle toho, mimo jinych cidel, ridit pohyb "robota", co ma v planu stavet
kamarad.

Jakub Ladman