co s malou ccd b/w kamerkou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 23 18:29:44 CEST 2007

No i do toho CPLD bych si to byl schopen napsat.
To ze by to nefungovalo pri silnem jasu, bych castecne resil cervenym filtrem
a castecne bych to ozelel.
Kamera s firewirem a softwarovy zpracovani mi prijde pro nase ucely furt dost
drahy.
Kdyz si to znovu ctu, vy jste to zamyslel povesit na videovystup te kamery?
Ja zase tak, ze bych si to CCD casoval sam podle sve potreby a tam miril muj
dostaz, jestli to lze, nebo jestli to je ptakovina.
Ovsem ze predpokladam, ze s casovanim nemohu jit nijak zasadne jinam, nez na
co je ccd cip navrzen.

Jakub Ladman