Routeromanie - router jako hlidac serveru

Filip Kotoucek filip.kotoucek@mpmedia.cz
Neděle Září 23 18:02:26 CEST 2007

na tohle ja pouzivam cacti
je to schopne pingat a vyhodnocuje to mnoho parametru prez SNMP
pri vychyleni parametru me informuje pomoci SMS a zasah uz je na me
neni treba server hned resetovat nehlede na to ze jsem uz dva roky
nemusel resetovat jedinej server z asi 40ti
takze o resety nejde spise jako o jine parametry
napriklad pad weboveho trafficu na webserveru je celkem prukazny problem
ale ping ho neodhali
a reset v tomto pripade nemusi byt taky vsemocny
navic kvalitni servery maji moznost nastavit na druhe sitovce management
pomoci ktereho lze provest i reset a videt co je na obrazovce
flashovat bios zaridit bootovani z jineho media treba ze site a spoustu
jinych veci
a neznamena to ze to ma stat moc penez
ty servery stojej 30 vcetne techhle malickosti