co s malou ccd b/w kamerkou

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Neděle Září 23 16:41:44 CEST 2007

> Predstavoval bych si nacitat 8bitu jasu na bod a pouzit to na pokusy s 3D
> snimanim prostoru pomoci skenovani synchronniho laseroveho paprsku s pouzitim
> na nejakeho robota.

Nad konstrukci obvodove jednoducheho hloubkomeru (3D-skeneru,
rangefinderu) jsem nedavno take premyslel. Podle me je to dosti
jednoduche, vubec bych tam nedaval jednocip, jen LM1881A, fazove zavesy
s citaci a komparator jasu. Resp. ani ten A/D prevodnik bych tam
nedaval, k cemu. Nejlip by to sedelo v nejakem mensim CPLD.

Vyhoda je, ze by se vyrazne zmensil objem dat, hucenych do pocitace.
Nevyhoda je, ze by to nefungovalo pri silnem osvetleni objektu necim
jinym, nez tim laserem.

Na druhou stranu, dnes uz takove reseni dosti ztraci na vyznamu, protoze
kazdej si pripoji libovolnou kameru po FireWiru k PC a zpracuje si to
tam.

ZdraviM.P.