11GHz - dotaz?

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Září 21 20:45:39 CEST 2007

ked ich o to poziadas tak tam nikel nedaju, potom sa musi dat hrubsia
vrstva zlata. Na mojich plosakoch to bolo 0.5um. Normalne sa dava nikel
a asi 0.05um zlata. Ked budes objednavat plosak tak treba explicitne
uviest ze pozadovana hrubka medi je KONECNA. Pac ked to neuvedies tak v
Printede sa povazuje pozadovana hrubka za zakladny material. Pokial sa
tam nakovuje tak mozes skoncit aj na dvojnasobnej (namiesto 35um lahko
cez 60, stalo sa mi). Pokial uvedies ze spoje su s kontrolovanou
impedanciou a udana hrubka medi je konecna spravia to tak aby si
nakoniec dostal naozaj tych 35um. Uz som si ich vycvicil, vedia o co sa
jedna :-)
b.