Routeromanie - router jako ridici pocitac s LINUXem

Petr Stehlik spetrs@gmail.com
Pátek Září 21 17:38:45 CEST 2007

nyni
115,2kb; usb-com1  ->  usb-com2 , odeslano prijmuto 10MB
zcela ok, sice to chvilku trvalo.
Petr
----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 21, 2007 5:27 PM
Subject: Re: Routeromanie - router jako ridici pocitac s LINUXem

Mam info od kamarada, ze kdyz se do FTDI zacnou tvrde hucet data, ze se
to sesype. Sam jsem to nezkousel, stejne jako jsem nezkousel kameru. Co
od toho chci je RS485 a nebo CAN fyzicka vrstva a na ni obycejny seriak,
pri pouziti seriaku co uz na tom je a tam moc s problemy nepocitam.

--
Jiri Bezstarosti