K161KN1

Pátek Září 21 12:23:48 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    prosím neví někdo něco bližšího o obvodu K161KN1? Tedy věřím že to
bylo "N" a ne "I" Obvod nemám u sebe. Je to obvod z jedněch ruských
hodin a podle všeho to vypadá na budič nebo tranzistorové pole. Moje
převodní tabulky i internet poněkud mlčí. Jako by snad tento obvod ani
neexistoval...

    Originál bezpečně nezískám, ale jde mi spíše o to, jak jej nahradit.

    Předem moc děkuji :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186