usb na 50m

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Září 21 12:06:29 CEST 2007

Jeno z řešení (deska od stejného výrobce, ale u různých dodavatelů
zapouzdřená v různých krabičkách) se jmenuje UBOX. Máme je vyzkoušené od
Lantronixu a funguje to docela hezky. Jsou tam 4 USB porty, k tomu
jakési "viruální ovladače". Dokonce můžete mít každý USB port jakoby na
jiném PC. Více zde :
http://www.lantronix.com/device-networking/external-device-servers/ubox.
html . (Máme je skladem, lze zapůjřit k vyzkoušení).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com