OT: par postrehov z ciny

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Září 21 10:03:28 CEST 2007

Ahoj,

> - Uplne ma uchvatili elektricke rozvody v mestach (elektrika.zip). Na
> stlpoch vv meste tahaju 22kV, pod tym 400V, napajanie troleji a
> telekomunikacne vedenia. Na stlpoch su aj transformatory, to vsetko
> obrastene stromami, 22kV prepojka z vrchu na transformator je len
> obalena tenkou buzirkou a dotyka sa 400V a ine chutovky. Asi maju v
> sieti casto prepatie ;-)

No ked budes mat to stastie a pojdes niekedy za mlaku, tak zistis, ze tam je
to podobne... Hlavne ak zajdes do tej nejakej odlahlej stvrti.

Ale na druhej strane to ma aj svoje vyhody, ked tam dr... blesk tak sa
celkova energia rozlozi do viacerych dratikov...

> - Lesenie je kapitola sama o sebe. Hlavne na juhu pouzivaju vsade bambus
> viazany nejakymi ciernymi paskami. Aj na ulici aj na najvyssich
> poschodiach mrakodrapov...

No povedal by som, ze si zjavne nepochopil prednost bambusu. Na rozdiel od
tych zeleznych padajucich leseni, ktore nedavno ukazovali na Markize v TV
ako hit, tieto aspon trochu pruzia...

> - Na letisku (velkom medzinarodnom, asi ako Ruzyne) po drahe behaju
> rykse a bicykle, aj velke lietadla obsluhuju bicyklami :-)
> - V roznych som dal dve momentky... pan s mobilnym kompresorom lezi pod
> autobusom a nieco dofukuje a hasicsky bicykel

Ale teraz fakt, najlepsi je ten bicykel s tou hadicou... Ten sa mi fakt paci.

> Keby som nevidel neuverim... Tam snad nemaju bezpecnostne predpisy,
> alebo ich je tak vela ze prirodzene ubytky v radoch percent populacie im
> nevadia :-)
> b.

A.

Vieš, čo Ťa dnes čaká? Pozri si horoskop!
http://horoskop.zoznam.sk