par postrehov z ciny

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Září 21 09:44:58 CEST 2007

No kupodivu ani u windows nejsou tyto problemy, kdyz vite jaky pouzit
prehravac . Takovy kmplayer prehraje take vsechno a je free. Dokonce muzu ho
srovnat s mplayerem na linuxu a opravdu je to uplne neco jineho :) I treba
jen to , ze umi pouzivat DSP pluginy z winampu a je perfektne
konfigurovatelny aniz by clovek musel tyden se prohrabavat fory kde a jak co
nastavit. NEbo pouzit stary dobry VLC taky umi prehrat vse.

snehulak