Redukce SM na xD

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 20 22:15:01 CEST 2007

jinak zde je screenshot testu te karty z HDtune
http://www.cncnet.info/storage/smkarta.png

predpokladam, ze to jsou uz asi nevratne zmeny - zkousel jsem to
preformatovat na FAT32 a zase zpet na FAT a je to porad to same

je zajimave, ze jsem ted si psal s kolegou co ma fotak stacionarne na
chalupe a ma na SM karte udelano cca 200 000 fotek stylem vyfotit jednu
fotku a smazat a porad funguje. Na te me bylo odhadem udelano tak 5-6k
fotek a vypada takhle.

Radek Vicek