11GHz - dotaz?

Bc. Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Čtvrtek Září 20 16:27:02 CEST 2007

Zdravim,

s maskou myslim potiz nebude, ten navrh je takovy, ze jedna strana desky bude plna(zem)

a na druhe bude tez zem pouze mimo mista s VCO svabem, napajenim + rizenim VCO a vedenim ke konektoru.

Aha, tak to je prusvih, pokud ma maska moc velke ztraty,  pak je asi vhodne nechat desku pozlatit?

Doporucili byste pro SMA konektory nejakeho vyrobce/dodavatele?
S Googlem je to kriz, na SMA konektory clovek dostane milion odkazu vedoucich na poskytovatele wifi a ruzne wifi shopyL.

Diky...

S pozdravem,

                               Marek Pavlu