Univerzalny plosak

Jan Galuszka konference@ei.cz
Čtvrtek Září 20 16:13:03 CEST 2007

Ano, je to vetsi nez A4.
A to je ta nevyhoda, neda se to poslat jako dopis.

Jinak bych ti to poslal dopisem za par korun a vyrovnali bychom se nekdy
osobne.
Takze se to musi poslat jako balik.

Domluvte se a dej znat.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Thursday, September 20, 2007 1:35 PM
To: HW-news
Subject: Re: Univerzalny plosak

Huh, to je fakt taky kusisko?

Ja pouzivam tie 10x15 ci kolko centimetrov, to je tak na zakladne bastle
akurat... toto by som si asi musel rozrezat, ale na druhej strane je cena
priazniva, i ked sa konverziou na SKK a dopravou do Lucenca ci Bratislavy o
dost navysi... a zas o vsetkych 50ks sa tuna s panom kolegom asi nepodelime
:-)))

wek