[OT] Interni ctecka karet 16in1?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 20 14:37:03 CEST 2007

Ekvivalent mount/umount funguje bez problémů i ve Windows, dokonce i na
klasických SATA a IDE discích v hotswap šuplících. Akorát tyhle interní
čtečky se chovají debilně a docela by mě zajímalo, jak by se taková čtečka
chovala v linuxu. V tuto chvíli mám poněkud nefunkční Gentoo na notebooku
(musí se doladit jádro), takže to nemůžu vyzkoušet...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death