[OT] Interni ctecka karet 16in1?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Září 20 14:26:26 CEST 2007

Asi záleží na typu čtečky, měl jsem taky jednu takovou interní a ta měla
ještě přídavný napájení. A dokud se nevyplo PC úplně z elektriky, tak se ta
čtečka odmítala detekovat. Nepomohl ani restart ani normální vypnutí PC.
Nechovala se takto blbě jenom tahle čtečka...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death