1U skrinka

Kosta (mk) info@mcu.cz
Čtvrtek Září 20 10:26:29 CEST 2007

> Muze me prosim nekdo nasmerovat na rackouvou skrinku o vysce 1U s 10
> otvory
> pro 9pinovy cannon
> Kdysi mi je delali zakazkove u EZK (slozily mi jejich samistatny panel a
> srinku), ale ted to u nich nemohu nalezt a nejak mi neberou tlf

Doplnim,
skrinky bylo mozne objednat i v GM a snejvetsi pravdepodobnosti je nedelal
EZK ale Revatec
z Roznova pod Radhostem, ktery ale je jiz v likvidaci. Skrinka mela v GM
oznaceni U-RE4001 a nanel s 10 otvory pro Cannon9 mel oznaceni U-RE4631.
Jsem velmi skromny, potrebuji pouze po jednom kusu od obojiho. Pokud by
nahodou mel nekdo uvedene a byl se toho ochoten vzdat budu nesmirne
zauzlovan, pripadne budu vdecen i za odkaz,

S pozdravem
Kosta (MK)