Univerzalny plosak

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Středa Září 19 14:46:38 CEST 2007

Jasne. Minuli sa mi totiz skromne zasoby kvalitnych pocinovanych dosak
a v nasej drogerii mali len zmienovane dosky a este dosky s dlhymi
pruzkami cez celu dosku. Mam na stole obe a neviem od radosti ktoru
pouzit. Nepozdava sa mi ani preskrabavanie spojov. Hlavne ked na tom
budu suciastky. Nuz dik za radu, budem sa musiet trapit. :-)
IK