Univerzalny plosak

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Září 19 14:06:07 CEST 2007

Chce to hoooodne cinu (teda spajky), ale len ked je plosak nezoxidovany,
co nie je pripad univerzalu od slona, tam chyta spajka lepsie na ten
pertinax nez na tu akoze med. Niekto tu sice doporucoval sadu chemie na
tento pripad, ale ja preferujem univerzal s dlhsimi kuskami prepojov a
najma pocinovany. Oproti modelu "len plosky" ma vyhodu aj v tom ze pri
nesetrnom spajkovani je mensia pravdepodobnost prehriatia a "zlezenia"
plosky.

wek