PDA s VGA displejem a GPS

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Září 19 11:55:41 CEST 2007

To je asi otázka názoru. Loni před delší cestou jsem si také koupil PDA
(HTC TyTN), ale nezvykl jsem si na jeho používání, asi po dvou měsících
jsem jej prodal. Možná že to bylo i neskutečně pomalými Windows Mobile 5
a potřebou používat stylus. Semtam používám Blackberry, žádný stylus tam
není a všechno je krásně dostupné a přehledné.

Před měsícem jsem si pro navigaci koupil chytrý telefon, stáhl jsem si
Wayfinder, někde v autě mám hozenou GPS s BT. Alespoň pro mě je to
mnohem praktičtější kombinace.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel