PDA s VGA displejem a GPS

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Září 19 11:48:57 CEST 2007

Ono to mozna zase tak horke nebude, HP nekdy pred rokem ohlasilo ze konci s
PDA a bude uz delat jen komunikatory a ejhle, mezi ohlasenymi novinkami zase
PDAcka jsou:
http://smartmania.mobilmania.cz/index.php?ind=news&op=news_show_single&ide=9
45

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Wednesday, September 19, 2007 9:54 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: PDA s VGA displejem a GPS

Myslim, ze nic jineho nesezenete, z neznamich duvodu vyrobci nejak neuvadeni
nove PDA, jak jinak si vysvetlit, ze muj staricky HP hx4700 je stale
nejvykonejsi PDA co kdy bylo. Nekde jsem cetl, ze kdosi predpovedel, ze PDA
umre a vladu prevezmou chytre telefony a tak nikdo PDA nedela, podle meho to
je blbost, ale preplaceni CEO se asi mysli neco jineho :-(