PDA s VGA displejem a GPS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Září 19 11:43:38 CEST 2007

Zrovna teď jsem řešil podobný problém, akorát jsem nechtěl ani tu
integrovanou GPS - žádný model nenabízí RDS-TMC a tak časem nebude možný
upgrade GPS za něco lepšího, respektive bude, ale pak budou dvě GPS.
Takže jsem pátral a výsledek je zoufalý. Jedno z nejlepších PDA je Dell Axim
X51v, ale Dell ho nedávno přestal nabízet, iPAQ hx4700 je hodně velkej a už
se taky nenabízí. FSC jsem nechtěl, protože má strašně debilní ovládací
software na připojení k internetu a navíc nejde nabíjet přes USB (to
potřebuju do auta). Takže zbývá pouze Asus, který už taky nenabízí zařízení
s VGA a nebo Acer n321. Ten nakonec po zajímavé slevě zvítězil. Doufám, že
nebudu potřebovat servis Aceru, nezapomenutelný zážitek a jak jsem si četl,
tak nejen já mám špatné zkušenosti s jejich servisem.
Takže v podstatě v nabídce jsou buď zmíněný FSC N560, ale zkusil bych se
spíš zaměřit na něco od HTC nebo E-TEN. Bez GPS pak FSC C550 nebo Acer n321.
Nic moc teda...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death