Mini ITX Intel

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Středa Září 19 11:24:57 CEST 2007

Uz vyse tyzdna mam tu dosku na stole, aj vsetky dalsie komponenty, chcem
si z toho poskladat maly lahky tichy solidny pocitac na ovladanie
zariadeni po seriovej linke a rozne pokusy.
Podla nazorov co som si zistil pred kupou by to mohlo moje potreby splnat.
Ale je fakt, ze za nizsiu cenu co ma vysli vsetky komponenty sa da kupit
repasovane napr. HP Compaq v SFF skrinke, ktory bude rovnako maly,
lahky, tichy a solidny a bude mat aj vykonnejsi CPU. Ale zase sa s tym
clovek nevyhra...
Peter Tesar.