OT: PDA s VGA displejem a GPS

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Září 19 11:23:15 CEST 2007

Dobry den,

dekuji za tip. Asi bych to mel upresnit - PDA pouzivam 95% casu na cteni e-knih, proto bych chtel VGA. U komunikatoru a podobnych zarizeni mam ale problem s rozmerem displeje - 3.5" je pro mne na cteni minimum, a komunikatory maji obvykle 2,8". Integrovanou GPS chci hlavne na turistiku, protoze tahat s sebou dalsi krabicku (a resit napajeni v terenu) se mi moc nechce. Integrovany modul GSM nepotrebuji, protoze telefon pouzivam i jako GPRS modem na chalupu. Asi to budu pouzivat i jako navigaci v aute, ale to spis vyjimecne na delsich trasach, ktere neznam nebo ktere se mohly zmenit.

Zdravim

JiriF

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On Behalf Of dejfson
Sent: Wednesday, September 19, 2007 9:47 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: PDA s VGA displejem a GPS

pred mesicem jsem koupil e-ten x500+. jsem spokojeny. kvalita aparatku je na vysoke urovni. prilozene aplikace jsou k nicemu a daji se nahradit necim lepsim (SPB mobile shell + SPB phone), procesor je trosku pomalejsi oproti aximu (400MHz arm920t), ale stale ok.

kvalita pouzdra ktere k tomu dostanete je dost spatna. jako ochrana funguje dobre ale neni moc pohodlna pri manipulaci s pristrojem. kvalita car setu je velmi mizerna a doporucoval bych se poohlednout po nejakem noname neb nema smysl za to vyhazovat penize

ale celkove receno jsem spokojen.