data na flashdisku

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Září 19 08:49:14 CEST 2007

Zkuste nejaky programek na obnovu dat ci opravu filesystemu, predpokladam ze na MP3ce bude
FATka, na tu je utilitek spousta urcite i v linuxu. Jinak z toho
linuxu jste ten flashdisk unmountnul a vytahl, nebo jen vytahl z USB?
Druhou moznost silne nedoporucuju, zvlast na linuxu (ale ani na win se
zaplym cachovanim). BTW proc flashky nemaji treba tlacitko, ktere by
clovek zmackl, systemu by se poslala informace ze ho ma unmountnout a
pak by se treba rozsvitila (ci zhasla) ta ledka na fldisku... Stejne
jako funguje v linuxu eject CD/DVD (zmacknu eject na cd mechanice, na
PC nastkoci "unmountig..." a pa cca 5sekundach se v mechanice zastavi
CD a vysune se (a nebo taky ne, pokud nejaky program cd pouziva, to se
na pc zobrazi ktery))...

JDrozd

--
S pozdravem,