data na flashdisku

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Středa Září 19 08:29:51 CEST 2007

Dobrý den,

  Mám 1GB MP3 přehrávač. Na něm adresáře DATA a MP3. V adresáři DATA
  několik dalších adresářů a souborů. Včera jsem na
  WinXP přidal do DATA jeden soubor. Potom na něm bylo volno 24MB.
  Donesl jsem flashdisk domů, připojil k Linuxu (Mandriva 2008), stáhl
  ten soubor, a flashdisk odpojil. Nic jsem nezapisoval. Dneska jsem ho připojil v práci
  opět k WinXP, a adresář DATA je prázdný. Ale stále mi to hlásí volno
  24MB. Adresář MP3 zůstal netknutý, tam všechno zůstalo a je to
  přístupné.

  Poradí někdo, jak se k těm datům dostat? Sice toho mám tak 99% ještě
  jinde, ale docela by se mi hodilo to obnovit.

--
Aleš Filip