Drzak baterii AAA do DPS

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Září 18 20:20:23 CEST 2007

Presne to som vam poslal, len ten link je zial zly. Musite sa totiz prihlasit.
Staci ako anonym na www.sos.sk a hladajte:

Sortiment - Akumulatory ,adaptery, zdroje - Drziaky baterii:
E003697  BCL82PC   Batériový klip AAA/N  KEYSTONE

Na ceskej stranke som to nehladal, nie som tam registrovany.
Skuste aj tam.
IK