OT: Junosť 102

Pondělí Září 17 16:05:17 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    chci se jen tak pro jistotu zeptat, zdali někdo nemá vrak tohoto
rádia sovětské provenience. Chybí mi do něj totiž kolečko od
kondenzátoru a potenciometr.

    Už jako malá, hodně malá, jsem ho zkoušela postavit, ale nikdy se to
nepovedlo. Dneska již chápu proč. Takže jsem po létech tu stavebnici
získala, ale bohužel je nekompletní... Jinak to rádio opravdu hraje :-)

    Byla bych moc ráda, kdyby někdo něco našel a pomohl mi splnit
dáááávný sen postavit rádio :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186