Sklad soucastek bylo Re: OT: Firefox - odkaz na lokalni soubor

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Září 17 10:05:04 CEST 2007

Ha to je dobry napad ten kusovnik a i ta cena soucastky.

No ja sice foxpro fandim, ale pro mne je ten web mnohem sikovnejsi -
muzu se kouknout co mam doma i z prace a cestou domu nakoupit. Prestoze
jsem hledal na netu neco takoveho JEDNODUCHEHO docela dlouho tak jsem
nemel stesti. Uvidime - zatim to za ty dve odpoledne stalo.

Radek Vicek