Keeloq oslabeny

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Září 17 09:37:41 CEST 2007

Milan Mlynarčík wrote:
> Presne !!
> Čakal som, kedy to niekto spomenie.

Ved som to pisal hned v prvom prispevku (bejzbalka). Kurna, to fakt
vyzeram taky blby?

> Podľa mňa sa vždy používa iba "hrubá
> sila", ale tá manuálna. Mechanicky preniknúť do objektu býva pre "záujemcov"
> najjednoduchšie (hoci aj vybúraním steny). Podľa mňa tie sofistikované sú
> iba v holywoodskych filmoch. Poznáte niekto výnimku (ale naozaj použitú) ?

V pociatkoch dialkovo ovladanych dveri na autach sa pouzival konstantny
kod a to sa odpocuvanie a reprodukcia naozaj pouzivalo na otvaranie. Ja
osobne sa o toto nezaujimam, ale nepokladam za vylucene, ze sa aj u toho
"hopping code" ta metoda "odpocujem a zarusim" skutocne pouziva.

Samozrejme ze sa vzdy hlada cesta najmensieho odporu; nejde o to spravit
nejaku cestu supertazku ale spravit _vsetky_ cesty aspon ako-tak tazke.
Na druhej strane, ak supertazke riesenie pre jednu z ciest stoji tolko
isto ako bezne, nie je pricina nesiahnut po tom silnejsom rieseni.

wek